ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, ο χρήστης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την αγορά προϊόντων μέσω του www.lasos.gr  με δήλωση του προς την επιχείρηση Μαρίνα Γ. Κούτση η οποία εδρεύει στην Ερμιόνη Τ.Κ. 21051. Ο χρήστης έχει προθεσμία δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει, χωρίς να αναφέρει τους λόγους. Η ευθύνη και το κόστος επιστροφής του προϊόντος βαρύνει τον χρήστη.   Η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να επιστρέψει στον χρήστη/αγοραστή τα χρήματά του εντός δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα την οποία παρέλαβε το προϊόν στην έδρα της. Ο αγοραστής με την καταχώρηση την παραγγελίας δηλώνει ρητά ότι αποδέχεται τους όρους χρήσης του www.lasos.gr  και ότι είναι ενημερωμένος για το δικαίωμα υπαναχώρησης όπως αυτό περιγράφεται εδώ. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται στην αρχική εργοστασιακή του κατάσταση χωρίς να έχει υποστεί φθορές ή να έχει γίνει χρήση του ή να έχει αποσυσκευαστεί. Να σημειωθεί ότι δικαίωμα υπαναχώρησης δε θεμελιώνεται  στην περίπτωση που ο χρήστης ζητήσει την εκτύπωση πάνω στα είδη της αγοράς του προσωπικών επιλογών, σημάτων , λέξεων. Σε αυτή την περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή των συγκεκριμένων ειδών με αντίστοιχη επιστροφή των χρημάτων του. Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος στην περίπτωση που γίνει κακή χρήση και προκληθούν φθορές σε αυτό.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα διαθέτει μηχανισμό για την ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) που έχει ήδη καταχωρισθεί. Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) θα πρέπει να στείλετε e-mail στο info@lasos.gr. Η δυνατότητα αυτή σας παρέχεται, εφόσον το e-mail  ληφθεί από εμάς σε εργάσιμες ημέρες το αργότερο μέχρι τις 14:00 και το αργότερο μέχρι τη στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, οφείλετε να ελέγξετε ότι τα προϊόντα αντιστοιχούν στην παραγγελία σας και να επισημάνετε, σε αντίθετη περίπτωση, στο δελτίο παράδοσης και υπό μορφή χειρόγραφων παρατηρήσεων μετά υπογραφής, οποιαδήποτε ανωμαλία σχετική με τυχόν ελαττώματα ή την ποσότητα των προϊόντων. Οφείλετε επίσης να μας ενημερώσετε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (info@lasos.gr) για αυτές τις παρατηρήσεις αυθημερόν ή το αργότερο εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας. Οποιαδήποτε αίτηση διατυπωθεί εκτός αυτής της προθεσμίας δε θα μπορεί να γίνει δεκτή και απαλλάσσει το «Lasos.gr» από κάθε ευθύνη προς τον πελάτη, με αποτέλεσμα να λογίζεται ότι αποδέχεσθε τα προϊόντα ως έχουν κατά την παράδοσή τους και να μην μπορεί να γίνει δεκτή οποιαδήποτε αλλαγή τους. Αν τηρηθούν τα ανωτέρω και εφόσον τα προϊόντα είναι ελαττωματικά, θα πρέπει να τα αποστείλετε εντός το αργότερο 14 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης στην εξής διεύθυνση: Η επιστροφή των προϊόντων δεν θα γίνει δεκτή παρά μόνον για προϊόντα που είναι ελαττωματικά και βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, με την αρχική τους συσκευασία και τις αρχικές σημάνσεις επί των προϊόντων. Σας ενημερώνουμε ότι ελαττωματικά θεωρούνται τα προϊόντα που είναι ακατάλληλα να χρησιμοποιηθούν για τον προοριζόμενο σκοπό τους και σε καμία περίπτωση τα προϊόντα που αποκλίνουν από τις αναρτημένες στον ιστότοπο μας φωτογραφίες λόγω αναμενόμενων διαφοροποιήσεων κατά την λήψη και ανάρτηση των φωτογραφιών. Τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση ελαττώματος των προϊόντων επιβαρύνουν εμάς. Σε κάθε άλλη περίπτωση επιβαρύνεστε εσείς με τα έξοδα αποστολής.